nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |
1 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
31 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
BATTALIA POCZĄTEK
Opis
Liczba graczy: 2-4 osoby
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 180 minut
Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego...
Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami.
Cztery ludy po wodzą swoich mistrzów będą rywalizować o dominację w świecie Battalii. Przewodnią ideą gry jest to, że wszystkie cztery frakcje mogą dowolnie ze sobą współpracować pod jednym dowództwem. W przeciwieństwie do większości gier, gdzie gracze wybierają frakcje,
w tej grze frakcje wybierają graczy...
Gracz będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.