nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |||
28 | 29 | 30 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
"Czarny Kod" Podręcznik Główny
Opis
Witajcie w przededniu śmierci przyszłości.
"Czarny Kod" to swoista skrzynka z narzędziami, która służy do opowiadania historii osadzonych w mrocznej przyszłości. Jako gracz otrzymasz mnóstwo opcji, aby stworzyć taką postać, o jakiej zawsze marzyłeś. Jako Mistrz Kodu otrzymasz bogaty świat, w którym będziesz mógł osadzić swoje przygody. Jeśli nie chcesz korzystać ze wszystkich transhumanistycznych elementów, możesz wybrać tylko te, które przypadną ci do gustu lub je dowolnie zmodyfikować. Wszystko zaś opiera się na prostych i szybkich zasadach mechanicznych, które są jednak na tyle złożone, aby podejmowane na sesji decyzje miały znaczenie dla rozwoju fabuły