nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |||
28 | 29 | 30 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
Diuna - Przygody w Imperium podręcznik główny PL
Opis
Diuna: Przygody w Imperium to gra fabularna, która zabierze cię w daleką przyszłość, poza wszystko co jesteś sobie w stanie wyobrazić.
Imperium – skomplikowana maszyneria oparta na feudalnej polityce, spowita systemem wzajemnych powiązań, nierozwiązanych waśni i niezapomnianych krzywd. Wielkie rody prowadzą ciągnące się latami intrygi by powiększać swoje wpływy, a ostrze wbite w plecy może zmienić los milionów. Stwórz swój ród, znajdź swoje miejsce we wszechświecie, lub odbuduj starożytne dziedzictwo i walcz o tron imperialny.
Zabierz swoich bohaterów w podróż przez świat opisany przez Franka Herberta i jego arcydzieło literatury SF. Zjednocz pod swoim sztandarem niesławnych mentatów, Mistrzów Miecza z Ginaza, szpiegów, przebiegłych doradców, siostry Bene Gesserit lub zamieszkujących niegościnną pustynie Fremenów, wszystko dla chwały rodu.
Kimkolwiek zdecydujesz się zostać pamiętaj, że ten kto kontroluje przyprawę, kontroluje wszechświat.
Diuna: Przygody w Imperium – podręcznik główny zawiera kompletne zasady do gry fabularnej:
- Wszystko co potrzebujesz do stworzenia własnych opowieści o agentach rodów na pustynnej Arrakis.
- Nowy, poprawiony system 2D20, zaadoptowany na potrzeby uniwersum Diuny, zawiera zasady tworzenia nowych rodów i tryb stratega pozwalający na zarządzanie siatką agentów.
- Bogaty opis Imperium i zamieszkujących je społeczeństw i frakcji. W co wierzą mieszkańcy znanego wszechświata, ich technologia, historia i kultura.
- Przewodnik dla poczatkujących i doświadczonych mistrzów gry, jak prowadzić sesję w klimacie Diuny, jak tworzyć kampanie skupione na intrygach i przygodach dla grup elitarnych agentów rodowych.
- Przygodę Żniwiarze Diuny będąca szybkim wprowadzeniem w realia Arrakis.
Podręcznik główny Diuna: Przygody w Imperium to ponad 330 bogato ilustrowanych stron w formacie A4, w twardej oprawie. Zawiera kompletny zestaw zasad do gry w realiach opisanych w Kronikach Diuny Franka Herberta.