

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |
1 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
31 |

- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
Jedyny Pierścień RPG

Opis
Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,
Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach,
Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,
Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie,
Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,
Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie.
Jedyny Pierścień oficjalna gra fabularna oparta o powieści J.R.R. Tolkiena, pozwala grającym samemu wkroczyć do Śródziemia. Opracowana tak, by jak najlepiej oddać atmosferę Hobbita i Władcy Pierścieni, zawiera zasady pozwalające stworzyć drużynę bohaterów i posłać ją na szlak przygody w krainie, nad którą gęstnieje Cień.
Ten pięknie ilustrowany wolumin w twardej oprawie przedstawia Śródziemie w dwadzieścia lat po tym, jak pan Bilbo Baggins tajemniczo znikł i niespodziewanie się pojawił. Wielkie zdarzenia, stanowiące treść Władcy Pierścieni, są wciąż odległe o pięćdziesiąt lat: to czas, który wypełnić mogą wasze godne pieśni przygody.
Druga edycja Jedynego Pierścienia zawiera przejrzane i zaktualizowane zasady oraz nowy styl ilustracji. Koncentruje się na Eriadorze - Samotnych Krainach położonych na zachód od Gór Mglistych.
W tej książce znajdziecie:
- Zasady wędrowania przez świat (Podróże), walki z przerażającym wrogiem (Potyczki) oraz oficjalne spotkania z wielkimi osobistościami Śródziemia (Posłuchania).
- Wyczerpujące rady dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, których zadaniem jest ożywić Śródziemie w wyobraźni graczy, a także zasady magicznych skarbów, Cienia i Oka Mordoru.
- Obszerny opis sześciorga Patronów, ważnych postaci, które czuwają nad Drużyną Bohaterów - w tym Bilba Bagginsa oraz Gandalfa Szarego.
- Bestiariusz zawierający opisy licznych przeciwników, od pospolitych orkowych siepaczy i ludzkich rozbójników po potworne trolle jaskiniowe i upiory Kurhanów.
- Zasady tworzenia Bezimiennych Bestii – tajemniczych istot z najmroczniejszych zakamarków świata.
- Gotową do rozegrania przygodę osadzoną w Tajemniczym Miejscu o nazwie Gwiazda We Mgle - oraz dodatkowe wskazówki i porady dla prowadzących ją Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy.