nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |
1 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
31 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
Twilight Imperium: Świt nowej ery
Opis
Oznaki wielkich zmian są wszędzie. Czuję, że
Galaktyka się budzi — jakby w ciemnej jaskini
ocknęła się ze snu pradawna bestia.
— Mahthom Iq Seerva, powiernik Kroniki Opiekunów
Po zakończeniu straszliwych Wojen Zmierzchu wielkie rasy dawnego Imperium Lazaxów wycofały się na swoje światy macierzyste. Rozpoczął się okres niepewnego pokoju.
Dziś Galaktyka znów zaczyna wrzeć, wielkie rasy raz jeszcze sięgają poza swoje granice, w bezkresne odmęty przestrzeni kosmicznej. Mecatol Rex, klejnot galaktycznej cywilizacji, czeka na tego, kto ośmieli się sięgnąć po tytuł Imperatora.
Kto zagarnie dla siebie tron? Wielkie rasy szykują się na świt nowej ery – czy to poprzez wojskową dominację, czy też sprytną manipulację Galaktyczną Radą.
Informacje podstawowe:
• Liczba graczy: 3 - 6
• Czas gry: 4 - 8 godzin
Zawartość pudełka:
- 17 arkuszy ras
- 6 arkuszy dowodzenia
- 51 kafelków układów
- 354 plastikowych jednostek [po 59 w 6 kolorach]
- 8 kart strategii
- 8 dziesięciościennych kości
- 1 tor punktów zwycięstwa
- 59 kart planet
- 40 kart celów
- 80 kart akcji
- 50 kart polityki
- 41 kart weksli
- 122 karty technologii
- 62 karty technologii ulepszeń jednostek
- 2 żetony tunelu czasoprzestrzennego
- 1 żeton 0 naalu
- 1 żeton mówcy
- 1 żeton namiestników
- 2 żetony asymilatora nekrowirusa
- 272 żetony dowodzenia
- 289 żetonów kontroli
- 48 żetonów dóbr i towarów
- 49 żetonów piechoty
- 49 żetonów myśliwców