

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |
1 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
31 |

- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
WENDETA - Wampir: Maskarada

Opis
Chicago. Klejnot koronny Camarilli w Ameryce Północnej. Książę Kevin Jackson umiejętnie zdobył władzę po brutalnej wojnie z wilkołakami i od jej zakończenia rządzi w mieście żelazną ręką. Spokrewnieni z Chicago utrzymują pozorny pokój, oficjalnie popierając Księcia. Jednak w tajemnicy niektórzy z nich już rozpoczęli zakulisowe działania, dążąc do obalenia władcy…
Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.
Każdy z graczy wcieli się w przedstawiciela jednego z wampirzych klanów (Brujah, Gangrele, Malkavianie, Nosferatu, Toreadorzy, Tremere, Ventrue). Jako spiskujący wampir reprezentujący dany klan, waszym celem będzie pozyskanie jak największej liczby punktów wpływów, by przejąć kontrolę nad miastem i stać się nowym Księciem.
Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 7 arkuszy klanu ● 30 kart popleczników ● 35 kart ofiar ● 7 kart miejsc ● 8 kart relikwii ● 63 karty klanu ● 4 kafelki dzielnic ● 28 kafelków obszaru ● żeton ambicji ● 7 żetonów „wycofaj” ● 7 żetonów „zostań” ●50 żetonów wpływów (15 o wartości 3 i 35 o wartości 1) ● 40 żetonów krwi (15 o wartości 3 i 25 o wartości 1) ● 8 żetonów Diabolizmu ●