nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |
1 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
31 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
"Zaginięcie Alice - Cicha gra fabularna"
Opis
ZAGINIĘCIE ALICE to cicha gra fabularna opowiadająca o zniknięciu Alice Briarwood, licealistki z sennego miasteczka Silent Falls, położonego w północnej Kalifornii. W trakcie sesji gracze używają wyłącznie telefonów komórkowych, aby wysyłać do siebie wiadomości tekstowe w miarę odkrywania nowych poszlak na temat losu Alice.
Gra zajmuje jedną sesję trwającą od dwóch do trzech godzin. Nie występuje w niej formalnie rola mistrza gry, choć jedna osoba będzie musiała wyjaśnić pozostałym graczom zasady i pomóc poprawnie je stosować.
Przez pierwsze 45 minut gracze tworzą postacie, ustalają ich relacje z Alice oraz wzajemne więzi. Przez następne 90 minut komunikują się za pomocą wiadomości tekstowych i odkrywają prawdę o losie, jaki spo-
tkał Alice.