nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |||
28 | 29 | 30 |
- flames of war
- konflikt '47
- infinity
- wargaming
- bolter
- wroclaw
- x-wing
- force of will
- warmachine
- guild ball
- oim
- lotr
- wh40k
- boltaction
- bwlee
- aos
- whu
- bw:lee
- malifaux
- batman
- team yankee
- hordes
- 9th age
- saga
- dust
- killteam
- sw:legion
- sw:armada
- asoif
- games_workshop
- bolter_cafe
- staysafe
- Napoleonka
- epic
- black_powder
- warlord_games
- battlefront
- Battletech
- Catalyst Game Labs
- Northstar Miniatures
- Skirmish
- Conquest
- Para Bellum
- blood bowl
- Warhammer Fantasy Battles
- A Song of Ice and Fire
- Mantic
- Kings of War
- Star Wars
- Turnieje
- army panter
- juweela
- arbooz
- ipn
- eventy
- wakacjezipn
- Bogowie Wojny
- GMboardgames
- bwtogo
- para
- rpg
Zew Cthulhu: Zestaw Startowy
Opis
Zew Cthulhu: Zestaw startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z Zew Cthulhu RPG - fabularną grą pełną zagadek i horroru!
Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku.
Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu!
Zawartość pudełka Zew Cthulhu: Zestaw startowy:
- Księga 1: Wstęp oraz Samotnie przeciwko płomieniom - jednoosobowa przygoda paragrafowa, która podczas rozwiązywania tajemnicy nauczy Cię podstawowych zasad Zewu Cthulhu
- Księga 2: Zasady początkowe Zewu Cthulhu - podstawowe zasady, czyli wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia gry
- Księga 3: Scenariusze - trzy początkowe przygody
- detektywi gotowi do gry - pięć gotowych do gry postaci
- puste karty Badaczy - przeznaczone do tworzenia własnych śledczych
- zestaw kości - zestaw siedmiu wielościennych kości do użycia w grze
- materiały dla graczy - zestaw gotowych do użycia pomocy do gry
Przygody
Samotnie przeciwko płomieniom
Scenariusz dla jednego gracza w formie gry paragrafowej. W wyniku splotu okoliczności Badacz trafia do niewielkiej wioski Emberhead. Szybko przekona się, że skrywa ona przerażający sekret.
Papierkowa robota
Scenariusz dla 1 do 2 graczy i Strażnika. Prowadzone przez Badacza śledztwo w sprawie włamania i tajemniczego zaginięcia przybiera nieoczekiwany obrót. Nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać.
Na skraju mroku
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Badacze otrzymują wezwanie do umierającego przyjaciela, który prosi ich o pomoc w naprawieniu błędów młodości. Opuszczona farma w okolicach Arkham stanie się areną przerażających wydarzeń.
Stepujący nieboszczyk
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Pewien jazzman z Harlemu posiada niezwykłą trąbkę, której dźwięk może poruszyć nawet umarłych. Badacze poznają historię muzyka i próbują zapobiec straszliwej katastrofie.