Warhammer 40k
Age of Sigmar
Conquest
A Song of Ice and Fire
Bogowie Wojny: Lee
Bogowie Wojny: Togo
Bolt Action
Team Yankee
Argatoria
Warhammer 40k
Age of Sigmar
Conquest
A Song of Ice and Fire
Bogowie Wojny: Lee
Bogowie Wojny: Togo
Bolt Action
Team Yankee
Argatoria
Waluta
,,Bogowie Wojny”- poznajcie jak wojują i z czym to się je 0

 


Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest patrzyć jak wielki wódz na pole bitwy z góry, obserwować swoje idące w równych szykach wojska i widzieć jak Twoje przemyślane decyzje prowadzą do chwalebnego zwycięstwa?
Idealny okres dla Ciebie to piechota idąca w równych szeregach, salwy z muszkietów i 19 wieczne chmury dymu z czarnego prochu?

 

W takim razie, właśnie dla Ciebie mamy tytuł ,,Bogowie Wojny: Lee”
Jest to figurkowy system w skali 6mm pozwalający na rozgrywanie historycznych starć Amerykańskiej Wojny Secesyjnej.
Ale nie tylko, bowiem za pomocą tego systemu można spojrzeć również na starcia starego kontynentu!

 

Twoim zadaniem, będzie wcielanie się w rolę głównodowodzącego, którego nie interesują detale a skupia się na takim poprowadzeniu całej swojej armii by wygrać bitwę!
Skupienie się na dowodzeniu powoduje uproszenie wielu aspektów jak działania artylerii, walka czy szyki jednostek.

 

 

Rozmiar starć pozwala na skupienie się na ruchach całych dywizji i armii a nie poszczególnych regimentów.

  

 

Oprócz dowodzenia spotkacie też niesamowicie ważną mechanikę, jaką jest Mgła Wojny.
Gracze nie rozstawiają na początku swoich jednostek na stole, zamiast tego umieszczają znaczniki patroli i muszą przewidzieć,
które znaczniki to tak na prawdę jednostki przeciwnika a które to zmyślny fortel.

Co jeśli jednak pomyślisz sobie
,,nie, to dla mnie za dużo, nie ogarnę takiej ilości informacji a pewnie trzeba obkuć cały podręcznik na blachę!”

Nic bardziej mylnego!  

 

W trakcie gry wprowadzającej jesteś w stanie nauczyć się zasad umożliwiających Ci płynną rozgrywkę
a szczegółów i detali nauczysz się już z czasem.
To nie jest gra, którą trzeba ogrywać z miarką w jednej ręce a podręcznikiem w drugiej!

 

 

 

A co, jeśli nie bardzo lubisz obserwować jak szeregi piechoty maszerują po polach i wymieniają się średnio celnymi strzałami z muszkietów?
Jeśli myślałeś o morskiej bryzie, żeglowaniu po morzach i oceanach, żaglowce to już nie Twoje klimaty a 2 wojenne pancerniki to za dużo technologii, powinieneś rzucić okiem na ,,Bogowie Wojny Togo”

Grając w ,,Togo" używamy figurek okrętów poruszających się na podstawkach, przy użyciu specjalnie do tego systemu zaprojektowanych miarek prędkości i skrętów co sprawia że manewrowanie wielkimi i ociężałymi okrętami wbrew pozorom jest szybkie i przyjemne.

Dowodzenie jednak takimi jednostkami kompletnie różni się od tego spotykanego w starciach lądowych.

    

 

Zanim wydamy rozkaz, zostanie on przekazany do maszynowni i okręt zwiększy prędkość, albo sternik
wykona zwrot okrętem- minie spoko (jak na wojenne starcie) czasu.
To wszystko najlepiej odzwierciedla charakterystykę starć morskich poprzez
mechanikę wydawania rozkazów na turę do przodu.
Zatem gracze muszą planować z wyprzedzeniem to, gdzie będą okręty za 2 tury- zarówno swoje jak i przeciwnika.

 

 

 

W ,,Togo” możecie objąć (przynajmniej na razie ) dowodzenie nad 4 klasami okrętów- od małych torpedowców po wielkie pancerne drednoty. Każda z klas ma swoje mocne i słabe strony ale to tylko od was zależy, jakie okręty wyprowadzicie w morze pod swoim dowództwem.
Na morzu poza przeciwnikiem napotkać możecie wyspy, zmienną pogodę czy pola minowe- a to dopiero początek!
 

 

 

 

Jak wykonywane są figurki?
Tworzone przez modelarzy studia w technologii 3D, następnie drukowane w uproszczonej skali odpowiedniej dla gry a na koniec przygotowywane do sprzedaży w zestawach.
Kupując figurki otrzymujecie model oraz podstawę do niego do samodzielnego przygotowania.

 

 

 

 

Za tym wszystkim stoi GM Boardgames- Studio założone przez ludzi chcących przekuwać swoje pomysły w rzeczywistość na bitewniakowym stole.

 

 

Ich przygoda zaczynała się od bitew na własnych zasadach, z figurkami różnych skali
oraz wielkiego zamiłowania do gier bitewnych.
Z połączenia hobby i miłości do figurek powstał pomysł systemu napoleońskiego, nad którym prace trwały 4 lata.
W ten sposób powstała pierwsza część z serii ,,Bogowie Wojny” o podtytule ,,Napoleon”

 

Po sławnym Francuzie twórcy poszli nieco dalej w historii, przenosząc się na pola Amerykańskiej Wojny Secesyjnej.
Przy wdzięcznym okresie historycznym oraz poprawionej mechanice, gra stała się jeszcze przyjemniejsza
Rozwojem serii było również stworzenie własnej linii figurek w skali 6mm która idealnie nadaje się do
odgrywania bitew z takim rozmachem.


GM Boardgames pozyskało również dystrybutora, zyskało wsparcie przy profesjonalnej produkcji,
dystrybucji oraz prowadzeniu sprzedaży.
Dzięki temu studio, mogło skupić się na rozwojach przyszłych projektów, takich jak np. kolejna już odsłona ,,Bogów Wojny” o tytule TOGO.

 

 

A jaka nasza w tym rola?

 

Bolter.pl jest dystrybutorem gier z serii Bogowie Wojny. Odpowiadamy za proces produkcyjny, dystrybucję oraz sprzedaż.
Na miejscu w Bolterze możesz zakupić elementy do gier, wziąć udział w naukach grania
oraz zasięgnąć porad dotyczących sklejania, malowania, taktyk- u samego źródła.

Natomiast, jeśli prowadzisz sklep z grami i chciałbyś mieć nasze produkty na swoich półkach, nie ma nic prostszego- napisz do nas! 


Mamy nadzieje że ten nie za długi tekst pozwolił wam lepiej poznać ,,Bogów Wojny”, jakie gry wchodzą w ich skład,
kto za tym stoi oraz jakim trybem w tej układance jest Bolter.pl!

A żeby zapoznać się bliżej z ofertą zapraszamy do 
Bogowie Wojny: Lee  --> https://bolter.pl/pl/c/Bogowie-Wojny-Lee/703

Bogowie Wojny: Togo  -->  https://bolter.pl/pl/c/BOGOWIE-WOJNY-TOGO/1787

 

Zapraszamy na inne nasze media gdzie możecie dowiedzieć się więcej o nas, naszej działalności i grach!
Do zobaczenia!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl